فكرت احط صورة وتهنئة برمضان وبس على كدة.. بس لقيتني ممكن اعمل حاجة احسن.. الصحابة رضي الله عنهم زمان كانوا بيحضروا قائمة بالحاجات اللى عايزينها من ربنا ويداوموا على الدعاء عليها في كل سجدة في رمضان.. ومكانش رمضان اللى بعده ييجي قبل ما ربنا يتقبل دعاءهم.. نسخن بقى يا جماعة حضروا لستة بكل اللى عايزينه.. وعلى ضمانتي بإذن الله مش هييجي رمضان الجي الا اما ربنا يتقبل الدعاء باذن الله بس استحضروا النية بس وشدوا حيلكواربنا يتقبل منا ومنكم!
ربنا يتقبل انشاء الله
ردحذفورمضان كريم
ع ضمانتك ماشي
ردحذفكل سنة وانت طيبة ورمضان كريم
كل رمضان و أنتى بخير
ردحذفو يارب يتقبل منا صيامنا قبل دعائنا يارب
يــــــــــــــــــارب
كل رمضان و إنت إلى الله أقرب و ربنا يتقبل من الجميع صالح الأعمال إن شاء الله
ردحذفkol sana w enta tyb ya m3lm :D
ردحذفw 3o2bal meet sana :D
w 3o2bal el2ah wel 2angal w ento bel se7ah wel salama w isa elsanaaa elly gyaaa t3om l3ko bel 5aayr wel youm wel barkaat :D
methy2ly mfeesh d3wy tnya btet2al fe 2y monsba wna m2olt.hash :D
kol sana w enty tyba
وكل الناس طيبة
ردحذفkelma.. you make me smile :)
كل سنة وانتي طيبة
ردحذفرمضان كريم يا مي
ردحذفبالمناسبه
عندما افقدك حلوه اوي
واضح ان في انفلونزا عاطفيه مأثره على البلوجرز كلها هههه
كل سنه وانت بالف صحه وسعادة ورمضان دة يكون احسن من اللى فات مدونتك هايله اعتبرينى من الزوار الدئمين
ردحذفكل سنه وانتى طيبه
ردحذفيارب كل رمضان وانتى طيبه وكويسه
ربنا يوفقك
ربنا يتقبل مننا الصيام والدعاء
ردحذفكل سنة وانتي طيبة