وعجبي !!
لاتجبر الانسان ولا تخيره.. يكفيه ما فيه من عقل بيحيره.. اللى النهاردة بيطلبه ويشتهيه.. هو اللي بكرة ح يشتهي يغيره.. عجبي !!
الأحد، أبريل 21، 2013
السبت، فبراير 02، 2013
الأحد، ديسمبر 02، 2012
الأربعاء، نوفمبر 28، 2012
الأحد، نوفمبر 18، 2012
الأربعاء، أكتوبر 24، 2012
الجمعة، سبتمبر 21، 2012