الجمعة، سبتمبر 22، 2006

رمضان كريم


فكرت احط صورة وتهنئة برمضان وبس على كدة.. بس لقيتني ممكن اعمل حاجة احسن.. الصحابة رضي الله عنهم زمان كانوا بيحضروا قائمة بالحاجات اللى عايزينها من ربنا ويداوموا على الدعاء عليها في كل سجدة في رمضان.. ومكانش رمضان اللى بعده ييجي قبل ما ربنا يتقبل دعاءهم.. نسخن بقى يا جماعة حضروا لستة بكل اللى عايزينه.. وعلى ضمانتي بإذن الله مش هييجي رمضان الجي الا اما ربنا يتقبل الدعاء باذن الله بس استحضروا النية بس وشدوا حيلكوا
ربنا يتقبل منا ومنكم!

هناك 11 تعليقًا:

  1. ربنا يتقبل انشاء الله

    ورمضان كريم

    ردحذف
  2. ع ضمانتك ماشي
    كل سنة وانت طيبة ورمضان كريم

    ردحذف
  3. كل رمضان و أنتى بخير

    و يارب يتقبل منا صيامنا قبل دعائنا يارب


    يــــــــــــــــــارب

    ردحذف
  4. غير معرف1:26 م

    كل رمضان و إنت إلى الله أقرب و ربنا يتقبل من الجميع صالح الأعمال إن شاء الله

    ردحذف
  5. kol sana w enta tyb ya m3lm :D
    w 3o2bal meet sana :D
    w 3o2bal el2ah wel 2angal w ento bel se7ah wel salama w isa elsanaaa elly gyaaa t3om l3ko bel 5aayr wel youm wel barkaat :D

    methy2ly mfeesh d3wy tnya btet2al fe 2y monsba wna m2olt.hash :D
    kol sana w enty tyba

    ردحذف
  6. غير معرف6:08 ص

    وكل الناس طيبة
    kelma.. you make me smile :)

    ردحذف
  7. كل سنة وانتي طيبة

    ردحذف
  8. رمضان كريم يا مي
    بالمناسبه
    عندما افقدك حلوه اوي
    واضح ان في انفلونزا عاطفيه مأثره على البلوجرز كلها هههه

    ردحذف
  9. غير معرف11:15 م

    كل سنه وانت بالف صحه وسعادة ورمضان دة يكون احسن من اللى فات مدونتك هايله اعتبرينى من الزوار الدئمين

    ردحذف
  10. كل سنه وانتى طيبه
    يارب كل رمضان وانتى طيبه وكويسه
    ربنا يوفقك

    ردحذف
  11. ربنا يتقبل مننا الصيام والدعاء
    كل سنة وانتي طيبة

    ردحذف