
عيد سعيد عل كل المسلمين يارب
كل سنة وانتو طيبين.. ملقتش حاجة ممكن تتقال في المناسبة دي بس لقيت بوست اميرة حاطته فكرتني بايام حلوة وموقف لطيف وكوميدي
تحياتي من هنا للأخ سعد ابن الحاجه نبيهه
وكل سنة وانتو طيبين
كل سنة وانتو طيبين.. ملقتش حاجة ممكن تتقال في المناسبة دي بس لقيت بوست اميرة حاطته فكرتني بايام حلوة وموقف لطيف وكوميدي
تحياتي من هنا للأخ سعد ابن الحاجه نبيهه
وكل سنة وانتو طيبين
كل سنة وأنتي طيبة
ردحذفويارب دايما نفتكر الأيام الحلوه
يارب يا فندم يارب.. وانت طيب يا محمد
ردحذفومنورني ع البلوج
:)