السبت، أكتوبر 13، 2007

كل سنة وانتو طيبين


عيد سعيد عل كل المسلمين يارب
كل سنة وانتو طيبين.. ملقتش حاجة ممكن تتقال في المناسبة دي بس لقيت بوست اميرة حاطته فكرتني بايام حلوة وموقف لطيف وكوميدي

تحياتي من هنا للأخ سعد ابن الحاجه نبيهه
وكل سنة وانتو طيبين

هناك تعليقان (2):

  1. كل سنة وأنتي طيبة

    ويارب دايما نفتكر الأيام الحلوه

    ردحذف
  2. يارب يا فندم يارب.. وانت طيب يا محمد
    ومنورني ع البلوج
    :)

    ردحذف