وعجبي !!

لاتجبر الانسان ولا تخيره.. يكفيه ما فيه من عقل بيحيره.. اللى النهاردة بيطلبه ويشتهيه.. هو اللي بكرة ح يشتهي يغيره.. عجبي !!

الاثنين، ديسمبر 31، 2007

No-where

Posted by Mai Kamel at 3:29 م
Labels: حالات.. وربنا الشافي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية
عرض الإصدار المتوافق مع الأجهزة الجوّلة
الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom)

Inspire ME

Inspire Me

أقسام

  • movies (28)
  • بلوجي وانا حره فيه (24)
  • هذي على جانب الحياة (16)
  • حالات.. وربنا الشافي (15)
  • خواطر (14)
  • ع البساطة البساطة (14)
  • صاحبة مرارة مفقوعة (13)
  • إتلمي معانا يا دنيا (12)
  • اهذي يا مهذي (12)
  • جت على بالي (10)
  • حالات وربنا الشافي (10)
  • حاجات بحبها جدا (6)
  • شخبطه منمقه (5)
  • من بعض ما عندكم (5)
  • بديهيات وانت الصادق (2)
  • عالم الصحافة الواسع (2)
  • [جاهينيات (1)
  • أدبيات (1)
  • تكنو (1)
  • رمضانيات (1)
  • زجل (1)
  • طق حنك (1)

الدفاتر القديمة

  • ◄  2013 (2)
    • ◄  أبريل (1)
    • ◄  فبراير (1)
  • ◄  2012 (10)
    • ◄  ديسمبر (1)
    • ◄  نوفمبر (2)
    • ◄  أكتوبر (1)
    • ◄  سبتمبر (3)
    • ◄  أغسطس (1)
    • ◄  أبريل (1)
    • ◄  يناير (1)
  • ◄  2011 (5)
    • ◄  ديسمبر (1)
    • ◄  نوفمبر (2)
    • ◄  مايو (1)
    • ◄  فبراير (1)
  • ◄  2010 (12)
    • ◄  ديسمبر (2)
    • ◄  نوفمبر (3)
    • ◄  أكتوبر (1)
    • ◄  يونيو (2)
    • ◄  مارس (1)
    • ◄  يناير (3)
  • ◄  2009 (24)
    • ◄  ديسمبر (4)
    • ◄  أكتوبر (2)
    • ◄  سبتمبر (1)
    • ◄  يوليو (2)
    • ◄  يونيو (2)
    • ◄  مايو (1)
    • ◄  أبريل (3)
    • ◄  مارس (3)
    • ◄  فبراير (4)
    • ◄  يناير (2)
  • ◄  2008 (30)
    • ◄  ديسمبر (3)
    • ◄  نوفمبر (1)
    • ◄  أكتوبر (2)
    • ◄  سبتمبر (5)
    • ◄  أغسطس (5)
    • ◄  يوليو (4)
    • ◄  يونيو (1)
    • ◄  مايو (2)
    • ◄  أبريل (1)
    • ◄  مارس (1)
    • ◄  فبراير (1)
    • ◄  يناير (4)
  • ▼  2007 (36)
    • ▼  ديسمبر (8)
      • No-where
      • شوفي قد ايه
      • من 20 سنة
      • عيد سعيد :)
      • في عامه الثالث والعشرين
      • In the mood for LOVE
      • لذوي الطموح العالي ratatouille
      • الرقابة / الشرق للتامين.. كله واحد
    • ◄  نوفمبر (2)
    • ◄  أكتوبر (5)
    • ◄  أغسطس (4)
    • ◄  يوليو (8)
    • ◄  يونيو (1)
    • ◄  مايو (1)
    • ◄  أبريل (2)
    • ◄  مارس (1)
    • ◄  فبراير (3)
    • ◄  يناير (1)
  • ◄  2006 (33)
    • ◄  ديسمبر (4)
    • ◄  نوفمبر (4)
    • ◄  أكتوبر (2)
    • ◄  سبتمبر (5)
    • ◄  أغسطس (5)
    • ◄  يوليو (11)
    • ◄  يونيو (2)

who's here

اونلاين حاليا

users online

Follow the blog

Follow this blog

بلوجز اعترضوا طريقي

  • زقزوق
  • بنت الدرملي
  • الشاب أمادو
  • نادر عيسى
  • محمد حسن
  • محمد قرنة
  • أحمد الدريني
  • مش فارقه يتكلم
  • البلوج بتاعه.. مهند ابن الشناوي
  • قاضي
  • دعاء الشامي
  • رب الكيبورد والماوس
  • براء
  • m3abdel3atty, Just human
  • شباك
  • قلم جاف.. تحب تقراله
  • ميشيل حنا
  • epitaph
  • بيحب السيما
  • أحمد بلال
  • ايمن الشربيني
  • شباك

الساعة كام؟


Analog Clocks Alarm Clock

رباعيات جاهين

حاسب على الاحزان وحاسب لها
حاسب على رقابيك من حبلها

راح تنتهي ولا بد راح تنتهي
مش انتهت احزان من قبلها؟


وعجبي

ياحزين يا قمقم تحت بحر الضياع
حزين انا زيك وايه مستطاع
الحزن مبقالوش جلال يا جدع
الحزن زي البرد.. زي الصداع

وعجبي


سبع صنايع

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

followers

بذمتك ايه الفرق بين قالوا بتاعة انيس منصور وقالوا دي؟؟

المظهر: Awesome Inc‎.‎. يتم التشغيل بواسطة Blogger.