وعجبي !!

لاتجبر الانسان ولا تخيره.. يكفيه ما فيه من عقل بيحيره.. اللى النهاردة بيطلبه ويشتهيه.. هو اللي بكرة ح يشتهي يغيره.. عجبي !!

السبت، أكتوبر 30، 2010

Worth Watching








Mai Kamel at 11:26 م هناك تعليق واحد:
‹
›
الصفحة الرئيسية
عرض إصدار الويب
يتم التشغيل بواسطة Blogger.