لاتجبر الانسان ولا تخيره.. يكفيه ما فيه من عقل بيحيره.. اللى النهاردة بيطلبه ويشتهيه.. هو اللي بكرة ح يشتهي يغيره.. عجبي !!
منور يا حسن بجد.. الله يخليك على كلامك الحلو ده.. اخجلتم تواضعنا يا فندم :)
منور يا حسن بجد.. الله يخليك على كلامك الحلو ده.. اخجلتم تواضعنا يا فندم :)
ردحذف