Salam May, I just read ur message on my blog, it's been aged I didn't check Of course I remember you and yes u can contact me if u still want to do your documentry. send me on chocolalla@hotmail.com and just make it clear it is you in the mail subject
همممممممم
ردحذفبس بجد تمثيله إتحسن كتير دلوقت
ههههههههههههه
ردحذفشفت اللقطة دي قبل كدة احلي حاجة في الموضوع التعليقات اللي تحت الفيديو ده في يوتيوب ،بجد لو قريتيها هتضحكي ضحك:)
Salam May,
ردحذفI just read ur message on my blog, it's been aged I didn't check
Of course I remember you and yes u can contact me if u still want to do your documentry. send me on chocolalla@hotmail.com and just make it clear it is you in the mail subject
Salam
طيب ليه لأ
ردحذفهو موش بني آدم ومن حقه يمثل هو كمان
فيه ايه فنان
يعني عندو لطشة فنية
زي ما بيرسم علينا بيمثل علينا كمان
ده حق من حقوقه
وعجبي
بس ممكن يكون واحد شكله ؟؟؟؟
ردحذف