الخميس، مارس 13، 2008

مبارك ممثلا

اكتشفت بالصدفة البحته الكليب ده من فيلم وداع في الفجر
واللقطة طالع فيها حسني مبارك وكان شاب صغير

هناك 5 تعليقات:

  1. همممممممم

    بس بجد تمثيله إتحسن كتير دلوقت

    ردحذف
  2. ههههههههههههه
    شفت اللقطة دي قبل كدة احلي حاجة في الموضوع التعليقات اللي تحت الفيديو ده في يوتيوب ،بجد لو قريتيها هتضحكي ضحك:)

    ردحذف
  3. Salam May,
    I just read ur message on my blog, it's been aged I didn't check
    Of course I remember you and yes u can contact me if u still want to do your documentry. send me on chocolalla@hotmail.com and just make it clear it is you in the mail subject

    Salam

    ردحذف
  4. طيب ليه لأ
    هو موش بني آدم ومن حقه يمثل هو كمان
    فيه ايه فنان
    يعني عندو لطشة فنية
    زي ما بيرسم علينا بيمثل علينا كمان
    ده حق من حقوقه
    وعجبي

    ردحذف
  5. بس ممكن يكون واحد شكله ؟؟؟؟

    ردحذف