الأحد، أغسطس 31، 2008

رمضان كريم



قد لاتشاء الظروف أن اتمكن من التواجد هنا لفترة..
كل عام وكل المسلمين بخير يارب
ويارب قايمة الدعاوي تستجاب وميجيش رمضان الجديد قبل ما دعاوي رمضان القديم تستجاب كلها اللهم امين يارب
:))))

هناك 5 تعليقات:

  1. كل سنه وانت طيبه
    ربنا يتقبل منك ويصلح لك امرك
    ويجعل ايامه خير عليك وعلى الاسره

    ردحذف
  2. وانت طيب :)
    دمت بخير يارب

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. كل سنة وانت طيبة وبعودة الايام وكل سنة اجمل واحلي من اللي قبلها


    ملحوظة

    بتقولي عليا مدون نشط بسم الله ماشاء الله عليكي اهه شغالة علي ودنه كل يومين بوست
    اللهم لا قر ولا حسد ولا اي حاجة وحشة
    تحياتي

    ردحذف
  5. D:D:D:D:
    الله أكبر الله أكبر
    D:
    وانت طيب يا فندم :)

    ردحذف