لاتجبر الانسان ولا تخيره..
يكفيه ما فيه من عقل بيحيره..
اللى النهاردة بيطلبه ويشتهيه..
هو اللي بكرة ح يشتهي يغيره..
عجبي !!
الأحد، أغسطس 31، 2008
رمضان كريم
قد لاتشاء الظروف أن اتمكن من التواجد هنا لفترة.. كل عام وكل المسلمين بخير يارب ويارب قايمة الدعاوي تستجاب وميجيش رمضان الجديد قبل ما دعاوي رمضان القديم تستجاب كلها اللهم امين يارب :))))
كل سنه وانت طيبه
ردحذفربنا يتقبل منك ويصلح لك امرك
ويجعل ايامه خير عليك وعلى الاسره
وانت طيب :)
ردحذفدمت بخير يارب
أزال المؤلف هذا التعليق.
ردحذفكل سنة وانت طيبة وبعودة الايام وكل سنة اجمل واحلي من اللي قبلها
ردحذفملحوظة
بتقولي عليا مدون نشط بسم الله ماشاء الله عليكي اهه شغالة علي ودنه كل يومين بوست
اللهم لا قر ولا حسد ولا اي حاجة وحشة
تحياتي
D:D:D:D:
ردحذفالله أكبر الله أكبر
D:
وانت طيب يا فندم :)